مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 16:122022-07-30اقتصادي

دروازه عتبات| تکمیل زیرساخت های مرز مهران مورد توجه مسوولان کشوری قرار گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مهدی اصلانی مدیرکل بازرسی استان ایلام امروز در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: اولین نکته اساسی، توجه به حداقل رساندن توقف جمعیت زوار در مهران و پایانه مرزی با مدیریت ازدحام جمعیت به روش های مختلف برای کاهش تراکم جمعیت در زمان ها و مکان های خاص از قبیل توزیع تقاضای سفر زیارتی از یک هفته پیرامونی اربعین به حدود سه تا چهار هفته افزایش پیدا می کند.

  وی افزود: توجه به برنامه ریزی های دقیق و پیش بینی گزینه های مختلف برای جابه جایی و حمل مسافران با ناوگان های زمینی، ریلی و هوایی با لحاظ ظرفیت استان های مجاور و توجه به جلوگیری از اخلال در جابه جایی و حمل مسافران استان ایلام به سایر نقاط کشور و در عین حال ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل زائران ضروری است.

  بازرس کل ایلام بیان کرد: نیاز است از طریق اطلاع رسانی های عمومی و برنامه های تبلیغی و فرهنگی در صدا و سیما و فضای مجازی به این موضوع توجه شود تا از تقاضای سفر و تجمع جمعیتی در چند روز منتهی به اربعین حسینی در شرایط گرمای هوا بالا با ازدحام جمعیت چند صد هزار نفری در زمان خروج از مرز کاسته شود.

  اصلانی گفت: نکات مهم و تذکرات و توصیه ها در برگزاری مناسب تر کنگره اربعین در جلسات ستاد ویژه اربعین و یا از طریق مکاتبات مختلف بازرسی کل استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| تکمیل زیرساخت های مرز مهران مورد توجه مسوولان کشوری قرار گیرد

دروازه عتبات| تکمیل زیرساخت های مرز مهران مورد توجه مسوولان کشوری قرار گیرد